Naklejki, subtelne formy reklamy

domu. O druku i reklamie.Branding na produkcieEtykiety to głównie papierowe nadruki naklejane na klej wodno-rozpuszczalny do butelek. Pierwsze co przychodzi na myśl kiedy ktoś mówi o etykietach to etykiety na butelkach, na przykł

Dodane: 15-09-2016 10:35
Naklejki, subtelne formy reklamy etykiety nalepki
Niewielki rozmiar reklamy, czyli to doskonała metoda na nienachalną promocję naszego produktu czy też firmy. Dodatkowo ulotki, wizytówki oraz wszelkie formy re marketingu i jesteśmy w domu. O druku i reklamie.

Branding na produkcie

Etykiety to głównie papierowe nadruki naklejane na klej wodno-rozpuszczalny do butelek. Pierwsze co przychodzi na myśl kiedy ktoś mówi o etykietach to etykiety na butelkach, na przykład piwa.

Etykieta to tak na prawdę pierwsze na co patrzymy przy wyborze produktu, więc warto zadbać o jej najlepszą jakość i wykonanie. Dobry projekt to podstawa, jednak źle wykonane drukowanie może zepsuć efekt końcowy,a tego nikt by nie chciał.


Czym jest plomba VOID wg. Wikipedii

Plomba zabezpieczająca ? mechanizm stosowany do zabezpieczania transportów kontenerowych w sposób, który zapewnia dowody manipulacji sabotażu co zwiększa poziom bezpieczeństwa. Takie plomby mogą pomóc w wykryciu kradzieży lub celowej manipulacji. Plomby zabezpieczające są powszechnie stosowane do zabezpieczania przyczep samochodów ciężarowych, kontenerów, bębnów chemicznych, transportów lotniczych, plandek samochodowych, liczników, wodomierzy i wielu innych. Zazwyczaj są one uważane za niedrogi sposób by zapewnić dowód w przypadku kradzieży lub celowej manipulacji

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Plomba_zabezpieczająca


Kolor i nakład - to się liczy

Wszyscy lubią kolorowe czasopisma czy ulotki. Jak jednak wyglądałby świat marketingu i reklamy gdyby nie druk i poligrafia? Dzisiaj produkuje się takie rzeczy na masową skalę, nakłady są coraz większe, bo i zapotrzebowanie cały czas rośnie.

W dzisiejszych czasach nie ma firmy, która choć raz nie skorzystałaby z usług drukarni- ulotki, wizytówki czy mały banner, to niemal standard dla każdej firmy. Od tych małych po te duże ? wiadomo, że na inną skalę. Jednak dalej można spotkać źle oznaczone czy nie wypromowane marki, przyczyną tego może być właśnie brak inwestycji w drukowanie materiałów reklamowych.