O reklamie na przyczepach. Krótko i na temat

reklamowych w tej kwestii. Otóż obecnie bardzo dużą popularnością cieszy się reklama mobilna, która dodatkowo posiada nagłośnienie. Jest to bardzo ciekawy pomysł dlatego, że zazwyczaj takie rozwiązania bardzo dobrze zwracają uwagę

O reklamie na przyczepach. Krótko i na temat

Reklama dla firm

Jak wiadomo niezbędnym elementem prowadzenie każdej działalności jest reklama, w ostatnich latach można zaobserwować naprawdę ciekawe propozycje wielu firm reklamowych w tej kwestii. Otóż obecnie bardzo dużą popularnością cieszy się reklama mobilna, która dodatkowo posiada nagłośnienie. Jest to bardzo ciekawy pomysł dlatego, że zazwyczaj takie rozwiązania bardzo dobrze zwracają uwagę potencjalnych klientów

Taka reklama jest bardzo skuteczna dla pewnych branż, więc warto w nią zainwestować. Nic dziwnego że sporo firm inwestuje właśnie w tego typu reklamy i inwestuję w nią większość swoich środków na przeznaczonych na marketing.


Reklama zewnętrzna , krótka definicja z Wikipedii

Reklama zewnętrzna jest prezentowana na specjalnie do tego przeznaczonych nośnikach reklamy: tablicach reklamowych, billboardach, citylightach, słupach ogłoszeniowych, nośnikach zamocowanych na wiatach przystankowych czy kioskach, tablicach elektronicznych, telebimach itp.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna


Banner a reklama mobilna

Pewnie każdy z was kojarzy jeżdżące przyczepy reklamowe z zamontowanym głośnikami, które w kółko na najem reklamy. Jest to całkiem ciekawy sposób na promowanie jakiegoś wydarzenia lub jakiejś usługi. Często korzystają z niego na przykład banki w celu reklamy nowej oferty kredytowej lub lokalne firmy które organizują jakiś event.

Niektórzy mogą uważać, że jest to reklama uciążliwa jednak zazwyczaj czas nadawania takiej reklamy nie przekracza paru godzin. Podczas gdy banery zaśmiecają przestrzeń publiczną cały czas. Można więc stwierdzić, że taka reklama jest mniej uciążliwa niż tradycyjna reklama zewnętrzna