Przewozy, transfery i inne przejazdy trasówkami

Dodane: 04-09-2016 09:04
Przewozy, transfery i inne przejazdy trasówkami Transport w nieznanym nam miejscu bywa uciążliwy, a kiedy mamy bardzo ważne spotkanie nie ma czasu na korzystanie z komunikacji miejskiej. Warto mieć numer na przewóz osób z warszawy do poznania i zapisać go sobie koniecznie przed wyjazdem.

Taksówką nie tylko po mieście

Taksówką nie jeździ się jedynie po mieście, jak mogłoby się wydawać. Często zdarzają się również trasy między miastami, albo na lotniska. Z przejazdem na lotnisko to jest to o tyle korzystne, że jest mała szansa, że spóźnimy się na nasz lot. Zapłacimy też znacznie mniej niż za postawienie swojego auta na parkingu pod lotniskiem, zwłaszcza gdy wyjeżdżamy na długo.

Dużo kursów jest też pomiędzy lotniskami, albo na lotniska zagraniczne, wynika to z kilku faktów. Nie każde lotnisko obsługuje dane kierunki i trzeba znaleźć sobie transport na inne lotnisko- czyli lot z przesiadką. Dużo ludzi wykupuje przejazdy na zagraniczne lotniska, np. w Berlinie, które obsługuje znacznie więcej lotów niż nasze lotniska.


Czemu warto jeździć taksówką po Europie?

Taksówkowe podróże zagraniczne są dość drogie, ale jednak jest to bardzo potrzebna na rynku usługa, na którą oczywiście jest popyt. Najczęściej opcję podróży taksówką za granicę wybierają biznesmeni lub podróżujący, a najczęściej obieranym celem są lotniska.

Jak wiadomo Polskie lotniska nie obsługują wszystkich linii i kierunków, więc czasami taniej wyjdzie pojechać taksówką na zagraniczne lotnisko i z niego mieć lot bezpośredni do interesującego ans kraju.


Z Wikipedii: Beardmore

Beardmore Motors Ltd. ? dawne brytyjskie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją samochodów. Istniało w latach 1919 - 1966.

...

Skoncentrowano się na montażu samochodów osobowych oraz taksówek. Pierwszy model 11/4 wyposażono w czterocylindrowy silnik o pojemności 1486 cm3. Zastąpiono go w 1923 roku modelem 12/30 z silnikiem o większej mocy 1854 cm3. Na bazie 12/30 stworzono wersję Super Sports. Prędkość testowano na torze Brooklands.

W 1925 roku zamknięto zakłady w Anniesland i przeniesiono produkcję do wytwórni taksówek w Paisley. Wprowadzono na rynek model 14/40 o pojemności 2297 cm3. Gdy zwiększono pojemność do 2391 cm3 przemianowano go na wersję 16/40. Zarzucono montaż czterocylindrowego o pojemności 4072 cm3, a w potem również pozostałe modele osobowe.

Większe sukcesy osiągano produkując taksówki, zwłaszcza dla Londynu właśnie w Paisley już od 1919 roku. Pierwszym modelem był Mk 1 cieszący się wysoką renomą. W 1923 wszedł model Mk 2, zastąpiony z czasem mniejszym, bardziej ekonomicznym Mk3. Po upadku koncernu William Beardmore and Company spółka Beardmore Motors Limited została wykupiona i produkcję w 1929 roku przeniesiono ze Szkocji do Londynu. Wówczas wprowadzono do produkcji serię "Paramount" z modelami Mk4 (1932), Mk5 (1935), Mk6 (1936).

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Beardmore